سوالات متداول

سوالات متداول

فروشگاه اینترنتی ایران

چرا باید از فروشگاه اینترنتی ایران خرید نماییم؟

این فروشگاه بر حسب مورد دارای مجوز های رسمی از مراجع ذی صلاح بوده و از قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران تبعیت می نماید

نماد اعتماد الکترونیکی

گارانتی ضمانت سلامت کالا چیست؟

فروشگاه بابت خرید محصولات نرم افزاری و بازی ضمانت سلامت کالا را ارائه می دهد .اگر محصولی که شما خریداری می نمایید دارای نقص فنی از بابت نصب یا پلمب باشد بدون قید و شرط یا محصول شما تعویض و محصول سالم حضورتان ارائه می شود و یا هزینه آن بدون هیچ کسری بازگشت داده می شود

پر کردن ناقص فرم خرید چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

اگر فرم ناقص باشد مشکلات زیر ایجاد می شود :

۱-فاکتور خرید محصول شما برایتان ایمیل می شود و اگر شما ایمیل وارد نکرده باشید هیچ فاکتوری دریافت نخواهید کرد.

۲-این امکان وجود دارد که محصولی که خرید کرده اید در فروشگاه موجود نباشد که حتما این موضوع از طریق تلفن کارشناسان ما و یا ایمیل اعلام می شود.

فروشگاه حق خود می داند تا اگر فرم شما دارای نواقص عمده در شماره یا ایمیل بود محصول شما را ارسال نکند یا اگر محصول سفارش داده شده موجود نبود آن را با محصولی دیگر با همان نام تغییر دهد.توجه داشته باشید که اطلاعات پرداخت شما به بانک اعلام می شود و ما هیچگونه دسترسی به آن نداریم.

هزینه ارسال محصولات به چه صورت می باشد؟

محصولات شما با توجه به وزنی که داشته باشد دارای هزینه متغیر می باشد اما در حالت پیش فرض هزینه ارسال پست پیشتاز ۶۰۰۰ تومان و هزینه پست ویژه ۱۸٫۳۰۰ تومان (هزینه ها با توجه به اعلام شرکت پست می باشد) تعیین و ثبت شده است.

لازم به توضیح است که ارسال محصولات در شهر مشهد رایگان می باشد .

سفارش محصولات تا چه زمانی پس از سفارش ارسال می شود؟

با توجه به اینکه شرکت پست تا ساعت ۱۲ هر روز(به جز پنجشنبه و جمعه) محصولات را ارسال می نماید سعی می شود تا محصول شما که تا قبل از ساعت ۹ صبح فاکتور شده باشد در همان روز ارسال شود.شایان ذکر است که این شرایط امکان تغییر با توجه به محصول سفارش داده شده دارد که سعی می شود از طریق تماس تلفنی به شما اطلاع داده شود.

در صورتی که قصد انصراف از خرید داشتم باید چه کار کنم؟

فروشگاه در صورت خرید شما تا ۱۲ ساعت پول را جهت انصراف نزد خود نگاه می دارد .طی این زمان می توانید انصراف خود را از خرید به ما اعلام فرمایید در غیر اینصورت به هیچ عنوان هزینه پرداختی شما بازپرداخت نمی شود .

محصولی که ارسال کردید خراب است باید چیکار کنم؟

اگر محصولی را که از ما خریداری می نمایید که دارای مشکل یا خراب باشد باید ابتدا با پشتیبانی محصولات فروشگاه تماس بگیرید و پس از راهنمایی گرفتن از آنها مشکل خود را حل نمایید. در صورتی نیاز به تعویض باشد کارشناس پشتیبانی سازندگان نرم افزارها به شما اطلاعات فرآیند این عمل را خواهند گفت.توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی ایران نماینده فروش شرکت های نرم افزاری می باشد.

اگر محصول خریداری شده شما از نظر پلمب ایراد داشت فروشگاه اینترنتی ایران بدون هیچگونه صحبتی خود را مکلف به عودت گرفتن محصول و دادن محصول پلمب می نماید.

محصول چه زمانی به دست خریدار می رسد؟

محصولات با توجه به گزینه های انتخابی و فرآیند ۱۲ ساعته انصراف حدود ۲ تا ۴ روز با پست پیشتاز و با پست ویژه تا ۳۶ ساعت پس از خرید حضورتان ارائه می شود.

فرآیند پس از خرید به چه صورت می باشد؟

پس از خرید فاکتور به ایمیل شما ارسال می شود .در صورت نیاز نیز کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت .

در صورت موجود نبودن کالا یا وجه بدون هیچ کسری پرداخت می شود و یا تا موجودی بعدی فروشگاه باید صبر نمایید .این موضوع از طریق تماس کارشناسان ما به اطلاع شما می رسد .

چگونه با پشتیبانی فروشگاه ارتباط بر قرار نمایم؟

همواره می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید :

۰۵۱-۳۷۶۱۶۲۲۰

۰۹۳۸-۲۷۵-۱۷۶۲

۰۹۱۵-۹۶۷-۸۸۶۹

support@iraninternetshop.ir

iraninternetshop.ir@gmail.com

توجه داشته باشید که فروشگاه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۷-۲۲ آماده شنیدن هر گونه نظر شما می باشیم

اگر مایل بودید در تلگرام iraninternetshop@ و در اینستاگرام صفحه ما به آدرس iraninternetshop همراه ما باشید

17 thoughts on “سوالات متداول”

  1. سلام سبد خرید من پر بود و فرم هم کامل پر کرده بودم ولی هنگامی که از درگاه بانک خرید کردم پیام اومد سبد خالی است و خریدی انجام نشده اما پول کسر شده الان سفارشی ثبت نشده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *